Pages

Tuesday, May 15, 2007

Let the photos do the talking: our weekend in open air


This is my daughter's Mother's Day present to me... She has made the vase at school. The pink flower was given to each student by their teacher. She thought that it was not enough and took me to the flower shop on Saturday, chose two more flowers and even wanted to pay them with her own money! She also recited a poem while giving her present. Need to say more? She is priceless.

This morning I woke up and saw these beautiful flowers of one of my cacti. Last year it had made two single flowers in different time periods and before I had the chance to take their photos they were already dead. This year I took their picture immediately. I am afraid to go home this evening and find them already dead.. They have such a short life...




We had visitors on Sunday and we enjoyed a grill-lunch together in our garden.


I had prepared a birthday cake for Iris. It was delicious, especially the chocolate cream, but the pan di Spagna remained a little bit too dry. I should wet it with more milk next time.

Above you see our birthday present to Iris, we got it for free (long story)!.

Our garden is full of flowers these days!




(The photos are taken by Iris.)

8 comments:

  1. Aferin Iris'e, ne kadar guzel ayrintilar cekmis öyle...
    Pandispanya, soguk, sekerli filtre kahveyle yada biraz irishcream+kahveyle islaninca da cok guzel oluyor...

    ReplyDelete
  2. Iris resimleri cekti demissin ya hepsini mi oldum, Ozlem teyzemiz cok zeki degil ama biz onu niye de seviyoruz :)))) Bu arada kaktusten cikan cicek ne kadar guzelmis :)

    ReplyDelete
  3. Canim benim,yaaa ne guzel fotolar cekmis,bu kizin vizyonu da super.Onun hediyesini verirken ki halini gozumun onune getirebiliyorum ve diyorum ki niye bu kadar uzaktayiz.Bu arada bahce ve cicekler cok guzel:)

    ReplyDelete
  4. Alp&Ege'nin annesi, evet kahveli falan da guzel olurdu ama cocuklar yiyecek diye sadece sutu tercih ettim bu sefer. Pastanin kalanini biz Gabriele ile kekine cognac dokerek yedik, mmmm enfes oldu ;-)

    Ozlemcim, ilk 4 resim disindakileri Iris cekti. Cok guzel detay fotografi cekiyor, baska cektigi seyler var, inanamazsin. Kendime yeni bir makina alirsam bunu ona vereyim diye dusunuyorum. Aslinda o eski tarz filmli makinami istiyor ama digital ile daha zevkli onun icin cektigini aninda gormek.
    Kaktusun cicekleri hala yerlerinde ama yere paraleller dun aksamdan beri! Nedense dun ben evde yokken yativermisler oyle kendilerince.. Bu aksama kadar da iyice porsurler. Bir gorsen, ucuk eflatin petaller, ici de ucuk sari, cidden harika cicekler. Neyse ki gordum daha 3 tane cicek yapmak icin hazirlaniyor kaktusum :-)

    Meloscum, bu kiz cidden cok artistik. Zaten simdi ona buyuyunce ne olacaksin diyoruz 'pittrice' (ressam) diyor! Aileden almis anlayacagin yetenegini ;-) Sadece cizimi degil renk uyumu falan cok iyi ufakligin.
    Bahce ve ciceklere ozen de gel artik bize bu yaz!!! (bu lafim Ozlem icin de gecerli)

    ReplyDelete
  5. Cicekleriniz cok güzel!
    Udine dun 28 derece imis, biz hala gunesi kacamak goruyoruz. Fotograflara bakinca bu haftasonu gitsek mi Italya ya diye dusundum yine.
    Pentecoste ne de olsa, burada tatil..
    Selamlar :)

    Iris'in dogum gunu gec de olsa kutlu olsun bu arada: AUGURONI!!!

    ReplyDelete
  6. Gel b5 gel, sicacik burasi valla, artik sirf yazliklarla dolasiyoruz :)

    Iris tesekkur ediyor dogum gunu kutlamasina ;)

    ReplyDelete
  7. BU yaz biliyosun,no gunes,no deniz,no italya;yarama tuz basma.Sehrazat da yetenek genlerini secip almis fakat migreni de var;insallah iriscigim o geni atlamistir.Bilgisayarinin harddisci degisti,bilgiler tumuyle silindi.Fotolarina cok uzuldu,kac yildir cekip biriktirmisti...

    ReplyDelete
  8. Meloscum, Sehrazat'in kaybolan fotolarina cok uzuldum, ama bu ona ders olsun. Belli araliklarla backup alsin (lafi diyene bak, hic yapmiyorum, bi de isin uzmani olucam, poh!), en azindan fotolarini disklere kayit etsin (bunu yapiyorum ben).

    Migren konusu sakat, ailede migrensiz kadin yok ki.. Insallah Iris'in olmaz, olursa da benimki gibi olur, yani bir iki senede bir gelen cins, en azindan sizler gibi fazla sIk cekmez guzelim...

    ReplyDelete