Pages

Thursday, April 12, 2007

Existential question about my blog

I simply don't know what to write in my blog. I see people that have very interesting blogs, informative blogs, culinary blogs, business oriented blogs, diary-blogs.. I don't know what I want my blog to be.

In the old days I had begun keeping diaries at different time intervals. Every time that I started I ended after a day or two. So, I know that I am no diary writer.

I like taking photos, but I don't think I am good enough (neither is my camera) to publish my photos here. Hence, no photo-blog..

There are many culinary blogs, I don't see the need for another one, though I love cooking and among friends and family I am known to be quite good at it.

I am not an artist, either. I do knit and sew and do crochet etc, and I used to paint, and I would love to learn how to play the guitar (I have one). But these don't make me an artist.

I cannot write a business oriented blog since I don't even have a job. OK, maybe this is not totally true. I do some work for a mathematics professor at the University of Florence, and I also assist her course (numerical computing), but this cannot be considered a real job, can it?

So, what remains for me/my blog???

9 comments:

  1. Bence yaptigin herseyden koy yemekti, orguydu, el isiydi, hosuna giden yerlerdi, kendinden yaz, yaptigin isten yaz... adi ustunde yaseminin kosesi onun icin yaseminin yaptiklari onemli :)

    ReplyDelete
  2. Yasemincim, bloguna isim buldum, Yasemin'in Penceresinden ;-) Blogunun belli bir temasi olmasi gerekmez ki, ben sen ne yazarsan zevkle okuyorum, hele hele kendinle ilgili yazdigin seylerde hep kendimi buluyorum :-) Yalniz diger bloglardan farkli olarak yaptigin el islerine de yer vermen guzel bir fikir olabilir. Yemek tarifi gibi diktigin eteklerin, ordugun yeleklerin 'tariflerini' yazip resimlerini yollayabilir, arkadaslarini bu isler icin motive edebilirsin! :-)

    ReplyDelete
  3. Hans:
    1- Do you pay well?
    2- Will you do all the changes I suggest?
    3- Will you stop being mean with me???

    ReplyDelete
  4. Ozlem (c.a.) ve Zeynos, sozunuzu dinlicem. Yakinda elislerimden de 'parca aticam' bloguma :-)

    ReplyDelete
  5. Bence köse'ye devam! Pencere bana TV programi adini hatirlatti "Zeynep'cim kizma". Benim fikrim ne kadar önemli bilmiyorum ama yazdiklarin cok keyifle okunuyor, ustelik de anadilim de olmadigi halde...

    ReplyDelete
  6. Habibecim, yazilarima yorum yapma zahmetinde bulunan herkesin fikri onemli benim icin. Merak etme, blogumun ismini degistirmeye niyetim yok zaten ;-) Ben boyle kosemde idare edicem, aklima eseni yazicam sanirim :-)

    ReplyDelete
  7. Ben de birden o TV programini hatirladim da ondan yumurtlayiverdim. Guzel bir programdi, ama sonunda mutlaka aglatirdi birilerini degil mi? Bu arada biz de ailecek blog isine soyunacagiz. Abimlerle beraber bir aile blogu seklinde! Surekli ne yapiyorsunuz, nerdesiniz, resim vs diyen aile, genis sulale ve arkadaslarla iletisim amacli..

    ReplyDelete
  8. 1) I don't pay, it must be a honor for you...)))
    2) yes
    3) I never been mean to you..)))

    ReplyDelete